Friday, February 24, 2012

Bunga-bungaan mekar


Assalamualaikum

Bila je saya kena tinggal dalam sebulan kat Cameron highland ni, apa yang paling unik atau kelainan yang dialami ialah bunga-bungaan kat sini. Serius bunga pelik-pelik kot yang saya tak pernah jumpa kat rumah ada kat sini. Mungkin sebab saya ni bukan pencinta bunga kot. Diselami dengan efek-efek retro, jom tengok..

Trio. bunga yang suka bertiga-tiga. sungguh menarik nian memandang

Bunga yang dimonochromekan. Tampak misterius bila di edit sedemikian rupa

Bunga selepas hujan melanda. Hujan umpama mutiara

Satu-satunya spesies bunga dari spesies yang saya dikenali, namun berkembar-kembar kelopaknya.
Berbunga2 hati memandang


Ni bunga backhoe..spesies berdiesel dan beroperator.haha
Gambar hiasan. bukan mat bunga
Tak banyak pun gambar bunga nye. Tak sempat pun nak ambik gambar banyak2, pinjam fon bos nih. Tq very much bos.. Indah sungguh ciptaan Allah kan? subhanallah ^_^.. Masa buat entry ni, tak habis lagi praktikel, tapi di ambang penghujung camtu la. kira tengah tacing2 sebab dah ramai kenal dengan orang kat sini..ramai baik2...praktikel bakal dikenang, insyaallah.

Terima kasih kerana sudi datang ke blog saya =)

11 comments:

manjae camiela said...

cantinye bunga tu,, nak satu boleh? hehe

Naz Zan said...

manjae - amik la.. right clik pastu save as..

hehe =D

AleeyaLiya said...

cntikla..naz ke yg edit..lawa2..

Mss Ieza said...

cantek,, smakin cantek pic yg naz edit skung :)

dRopPuc!noo™ said...

Cantik bunga raya kelopak berkembar2!!

Nature itu yang mencantikkan dirinya sendiri.. :)

Botak said...

bunga tak pelik., yg peliknya bila kat cameron highland mesti jarang mandi., hahahaha..

c'axoera ヅ said...

Cantekkkkk!

Etong said...

nice! :)

cha zainol said...

nak satu bunga!

Sheila Nasir said...

Cantiknye bunge..

anyway dO fOllow my blOg ya..
http://sheilanasir.blogspot.com

Nur Najwa said...

assalamualaikum,
sungguh cantik bunga2 ciptaan Allah!!!! mashaAllah =')