Saturday, October 16, 2010




Selamat hari sabtu ^_^
Kali ni penceritaan mengisahkan Family day yang tajuknya AKU dan DIA oleh Persida (Persatuan Diploma Akaun). Bertempat di Padang C UiTM Seri Iskandar.
(acara sambut-sambut belon ^^)




Seperti biasa, acara padang yang seumpama ini dimulakan dengan pemanasan badan dan aerobik.. Meriah jugak acara kali ni, walaupun sebelum ni saya hanya kenal dalam 3 orang je ahli persida, lepas je acara tu, ramai yang kenal. Siap pengacara majlis tu sebut-sebut nama saya ni. keseganan terasa..haha
Acara yang dijalankan? banyak dan mencabar. walaupun tak masuk sekali dan tangkap gambar je, tapi memang terhibur dengan gelagat diorang nih.


Tarik tali antara acara terhangat! Ketua program dan para pensyarah turut memeriahkan suasana. Awal pagi nyaman terasa, tengah hari kepanasan terasa. Namun acara tetap terasa kemeriahannya. Pelajar-pelajar akaun ni memang peramah orangnya, baik-baik je.. terima kasih kepada Ikhwan selaku yang menguruskan acara ni kerana menjemput saya menangkap gambar =)
(ada jugak acara mekap-mekap..hehe
gambar kat bawah pulak ada anak pensyarah,kembar tapi sorang lagi tiada dalam gambar)
(acara tangkap gambar secara beramai-ramai)
(gambar berspek ni Ijoi..credits to shiffa..hehe)

Semua ajk, tahniah =) acara yang hebat.. harap dapat jalankan agenda yang merapatkan ukhwah ini lagi...^_~

2 comments:

ninie.n.(kdg2)ami said...

ex student DIA seri Iskandar eh? skarang degree mane? seri iskandar or shah alam?

Naz said...

ninie-sy bukan dari DIA, sy amik ukur bgunan..tp haritu kne jemput jd photographer event nie..sekarang shah alam..dari dia ea?