Saturday, August 28, 2010

Fotografi kami




Gambar di atas sekali tu saya dan yang di bawah tu pulak,adik saya la..Awan..
Agaknya kami anak beranak dah mula minat berfotografi ni.. Yang mula-mula sekali minat tu Abg jee dengan saya la..kami memang lama dah minat tangkap-tangkap gambar ni. Lepas tu Faiz dengan Awan pun join sekaki..hehe

Awan dengan Faiz pun bukan calang-calang foto nya, sudut menarik..walaupun belum belajar pasal composotion, bakat dah ada..^_^ Alhamdulillah..

kami suka ambil gambar alam sekitar dan binatang.. Daun, pokok, serangga dan paling banyak sekali,kucing..kenapa ye? sebab rumah kami banyak kucing kot,tak lah banyak sangat pun,tp anak dia baru lahir..bertambah-tambah la generasi kucing di rumah tu..comel lak tu (pada pendapat saya la..huhu)

Oh ye,kamera pilihan..Nikon ler ^_~

Pada saya, fotografi ni seperti penglipur lara.. Tukang cerita =)
Tugas sebagai pencerita tentang sesuatu pihak tentang sesuatu yang telah berlaku pada masa lampau..skema nya ayat..huhu
Melalui foto-foto, kita boleh mengagumi kebesaran ciptaan Allah, ya..Itulah niat saya minat tentang kamera dan fotografi ni..

2 comments:

bIntAng* said...

bagus niat dan pandangan naz 2..
"setiap perkara, dipandang dr pelbagai sudut dan naz xlupa memandang perkara tersebut dari aspek keTuhanan.." great!

Naz said...

Syukran bIntAng* ^_^..
pandangan bIntAng* dlm post2 yang saya dh baca pun mcm tu jugak =), sama2 lah kita menulis yang bermanfaat untuk semua ye ^_~,InsyaAllah..